PDA

View Full Version : En idé...

engstromfmx
March 12th, 2008, 02:05 AM
Börjar bli tråkigt att träna ensam, skulle vara kul att hitta på nått fränt under sommaren!

en idé jag fick var att vi borde ha nått event/gathering av massa åkare, proffs som amatörer(de som vill får komma). där vi åker tillsammans och festar på kvällarna i några dagar.
vad tycker ni? eftersom vi har nått gemensamt i det här avlånga landet så borde vi ju åtminstånde lära känna varan lite. kostar det(om vi måste bygga landningar osv.) så får vi lägga ihop, men det ska inte vara så att nån tjänar på det.

annars hade jag tänkt dra en roadtrip och träffa och åka med några åkare här i mellansverige. men nån sorts fmxfest vore väl ännu roligare?

vore kul med lite svar och era funderingar
pz
/A

CHIMPEN
March 12th, 2008, 11:43 AM
Låter som en riktigt bra idé att folk som utöver samma sport (intresse) åker iväg och hoppar å sprattlar lite å snackar en massa skit!

engstromfmx
March 22nd, 2008, 06:42 AM
exakt, verkar bara bli du o jag hittils dock. ingen mer svensk som är intresserad?

Kakarot
April 18th, 2008, 06:10 AM
det förslaget har kommit upp många gånger förr men aldrig blitt nåt av...

de som krävs tycker jag är nån som har ett fett jävla nice compound där många kan köra samtidigt. Och att de även finns annat skoj att köra på så de inte blir ramp på ramp på ramp....

Men visst de skulle va kul

LyckFMX
April 18th, 2008, 12:23 PM
Fan ja! Ja e på..

LyckFMX
April 18th, 2008, 12:29 PM
Nån som villl köpa en ramp eller??

engstromfmx
April 29th, 2008, 08:53 AM
kakarot har en poäng, synd att jag bara har en ramp och en smal landning, blir nog lite lite. vad säger sveafmx om detta måntro? nått ni är sugna på?

SveaFMX
April 30th, 2008, 04:21 AM
Loggan brukar ju ha en rätt duktig gathering i snaken på hösten och optimalare som park blir det nog inte än där.

Men visst skulle man kunna köra ute hos oss, vi kommer ha 3-4 ramper på en bred landning så det borde räcka.

willing
April 30th, 2008, 07:29 AM
aldrig, ingen får komma till oss!

CHIMPEN
May 1st, 2008, 04:59 AM
å va jag vill köra å kolla på bakhjulet då man gasar så sprutar de grus

LyckFMX
May 1st, 2008, 10:56 AM
Originally posted by CHIMPEN
å va jag vill köra å kolla på bakhjulet då man gasar så sprutar de grus Vaa?!

CHIMPEN
May 1st, 2008, 04:47 PM
Originally posted by LyckFMX
Vaa?!

nä liva upp stämningen lite bara (:

LyckFMX
May 3rd, 2008, 01:58 AM
Originally posted by CHIMPEN
nä liva upp stämningen lite bara (: hehe okok

engstromfmx
May 8th, 2008, 04:42 AM
en annan grejj jag tänkte på, hur ska vi lyckas göra intresset för fmx större i sverige? finns det nått intresse överhuvudtaget? så vi "mindre bra" åkare ska få köra shower, vore skitkul :)

Danmra
May 8th, 2008, 11:58 AM
Originally posted by engstromfmx
en annan grejj jag tänkte på, hur ska vi lyckas göra intresset för fmx större i sverige? finns det nått intresse överhuvudtaget? så vi "mindre bra" åkare ska få köra shower, vore skitkul :)

Dom som vill köra en gratis uppvisning på en ganska stor tillställning i sommar är välkomna:p

engstromfmx
May 10th, 2008, 01:52 AM
Originally posted by Danmra
Dom som vill köra en gratis uppvisning på en ganska stor tillställning i sommar är välkomna:p

jag kommer vara där :6shooter:

Flap
May 11th, 2008, 09:40 AM
Originally posted by Danmra
gratis uppvisning

:m16:

LyckFMX
May 11th, 2008, 11:11 AM
Originally posted by Flap
:m16:
Pros vs Amateurs 0-1

engstromfmx
May 12th, 2008, 12:48 PM
2 bars:

Det blir shootout, och jag laddar upp/
klockan slår båda skjuter men du faller först/

:6shooter: :m16:

LyckFMX
August 30th, 2008, 05:15 AM
okej, ska vi dra igång de här nu eller?? rättvik nästa helg!!

engstromfmx
August 30th, 2008, 09:18 AM
okej, ska vi dra igång de här nu eller?? rättvik nästa helg!!

det vore kul , men jag jobbar helger :P

LyckFMX
August 31st, 2008, 08:47 AM
fan! nån annan?? msn/mail jocke_31@hotmail.com